torsdag, november 16, 2006

Moffar


Tjenare!

Jag har precis gjort klart mitt första bokmärke, tja och 2 bokmärken som skall iväg till en swap.
Tja de som skall iväg kan jag inte lägga upp än, för de är väl trist om hon ser dem men iaf. Rosa bling bling :yeah:

Annars de börjar väl gå framåt har ju legat en del efter med diverse saker men jag har börjat göra en lista så nu är det lite lättare att bara bocka av.
Jag har inte riktigt kommit i kapp men det får ta den tid det tar, vet ju vad som händer om jag börjar stressa. Nåväl folk får la ha lite överseende med den sjuke.

Odd & Todd mår finemang, de är fortfarande vakna och håller på att simma runt lite lätt, kvällsgympa *fniss*
Nope nu skall jag moffa vidare
Ha det gött
MP

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Ha det gött! Kramis!

Paula sa...

Supernajs! =)

Kram
Paula

Annika kort & gott sa...

Visst är det kul med bokmärken! Tänk om ändå dygnet hade fler timmar så man hinner allt man vill. Ta det lugnt, stressa inte!!!

kram Annika