söndag, november 05, 2006

Mässorna

Tjoho!
Sådär då var denna helgen snart slut.
Lördagen tillrbringades på syfestivalen, åkte dit med Carina, sen träffade vi Karin en sväng.. O Laila :) Laila demade så fint med sina fiskarsprylar.. Kommer önska mig en sån där skärmojäng o mallar av tomten i julklapp :)
Så vad hände på mässan då? Inte så mycket faktiskt, jag shoppade nästan ingenting.. Kom hem med en ny amöba, lilla Tilda som åker skridskor.
Shoppade några nya bling bling papper, o några från BG o stickles o några små dekorationer.

Däremot gjorde jag en liten lista på saker jag tyckte verkade käcka, eller saker man bör kolla upp lite närmare med andra ord prylar som intresserade mig men som var väldigt dyra på mässan så de kan jag få tag på billigare på annat håll :)
Söndag, scifimässa, det var skoj men de var roligare förra året :)
Hulken var lång irl men inte grön hihi. Vi fotade lite men inte så himla mycket.


Veckan som kommer blir nog relativt tja jag vet inte.

I morgon är det tänkt att jag skall till doktorn med mina hemska varande eksem sen tjöta lite om vad som skall hända framöver.
Moffa med tradden, göra några kort för att öva lite.
Scrappa med Karin & Laila skall med hinnas med, de blir skoj för de är så duktiga så då lär de mig lite, sen lär väl Petra med tipsa mig om saker o ting.


Ha det gött därute o ta igen skit!
kramis MP

Inga kommentarer: