tisdag, november 21, 2006

Tisdag


Tjenare Tjetjenien!
Oh vad jag gillar den låten med Rally , jaja. jag är från västkusten då får man gilla sånt :)
Översta bilden är på Odd min söta rara Betta Crowntail :) som ser riktigt grinig ut på denna bilden haha.
I dag är det doktorn som gäller, känns la sådär är lite nervig men men.
Skall upp vid 10 och börja greja, leta 2 dies och värmepickan som P lagt på ett bra ställe *hmm* eller om det är jag som lagt de där? tja vem vet, de lär inte vara Odd iaf :D

Måste träffa Tex & Co nån dag så jag får fotat mer :) blir sköj att framkalla lite bilder o scrappa med.

I går investerade jag i ett gäng cardstock , jaja de räcker la denna veckan ut får jag hoppas.
Sen blev de helt bedårande lilametallic brads, superfina vet inte om jag vågar använda dem hihi.
Snart dags att försöka sova, sen göra 2 kort i dag, tänkte försöka mig på att göra ett bebiskort :D
och ett annat som nån väl lär se i sin lådda inom ett par dagar.

Bild, tja har inte fotat något i dag än ju så vi tar på killarna :)
Todd in action , min Betta Splendens ( Kampfisk) han börjar växa till sig lillfisen, så nu har han börjat få fina fenor med :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåj! Så fina grabbarna är! Hälsa dem från mig! :-) Kramis,

Annika